Seminarie.be
Seminarie.be
Seminarie.be

Domaine de Lonzée


Gelegen in het centrum van België, en bestaande uit 3 elkaar aanvullende ruimtes (kasteel, orangerie en kasteel), verwelkomt het Domaine de Lonzée u voor uw privé- en professionele evenementen.

 

Het Domaine de Lonzée bestaat uit :

  • Een kasteel met 3 zalen (+ cateringruimte):
    • Ideaal voor trainingen, conferenties, verjaardagen, vergaderingen, lunches, cocktailparty's, enz...
    • Tot 85 personen voor diners/lunches, tot 150 personen voor cocktails.

 

  •  Een oranjerie met een hoofdruimte van 450 m2 (met verplaatsbare panelen om verschillende ruimtes te creëren),
    • De oranjerie omvat een 2e zaal (naast alle technische ruimtes), een terras van 200m2 en een stretchtent van 200m2.
    • Om een diner, bruiloft, conferentie, algemene vergadering, concert, productlancering, bedrijfsfeest, tentoonstelling, beurs, seminarie, enz. te organiseren.

 

  • Een landschapspark van 19 hectare met vijvers en talrijke schaduwrijke zones voor teambuilding, autorally's, theatervoorstellingen, familiedagen, familiereünies, enz...

 

Belangrijkste kenmerken:

  • 3 elkaar aanvullende ruimtes (park, kasteel, orangerie+stretch tent+terras) om samen of apart te huren.
  • Ideale ligging: in het centrum van België, vlakbij Gembloux, tussen de N4, E411 en E42.
  • Ruime schaduwrijke en verlichte parking (250 wagens)
  • Orangerie volledig toegankelijk voor mensen met beperkte mobiliteit
  • Op 1 km (12 minuten wandelen) van het station van Lonzée (verbinding Namen-Ottignies).
  • Toegankelijk voor privé bussen.


*Voor uw zakelijke evenementen is de huur inclusief de diensten van een technische partner.

 

Voor (toekomstige) bruiden en bruidegommen...

  • Voor bruiloften in het weekend begint de huur op vrijdagmiddag en eindigt op zondagmiddag, zodat u ruim de tijd hebt om alles voor de bruiloft te organiseren/voor te bereiden en om na de afloop van het feest persoonlijke zaken terug te nemen.
  • Er zijn 3 kerken op minder dan 10 km afstand. Voor lekenvieringen: er zijn talloze mogelijkheden om deze ter plaatse te organiseren: in het park, onder de stretchtent, in de orangerie, enz...
  • Het kasteel en de grote trap zijn ideaal voor de aanstaande bruid om zich voor te bereiden en vervolgens de trap af te dalen (een slaapkamer is beschikbaar), terwijl de orangerie (+terras en tent) uw gasten zal verwelkomen voor de receptie en lunch / diner.
  • De cateraar kan gekozen worden uit onze lijst van partnercateraars op onze website.

 

Een prestigieus, groen kader voor uw evenementen (15 tot 800 gasten) in de provincie Namen:

  • Opleidingen, vergaderingen, seminaries
  • Bedrijfsavonden, recepties met klanten of collega's

 

Contacteer ons